Wymiana
- Jeลผeli chcesz wymieniฤ produkt (na przykลad inny wzรณr bฤ dลบ rozmiar), prosimy o odesลanie wymienianego towaru do paczkomatu KRA245M lub na adres: ul. Rozdroลผe 17/27, 30-333 Krakรณw.
- Nastฤpnie napisz do nas na adres sklep@allegoria.pl z informacjฤ na temat, jakie produkty chcesz otrzymaฤ w ramach wymiany.
- Jeลผeli wartoลฤ Twoich zwrotรณw wynosi poniลผej 200 zล, czyli nie kwalifikuje siฤ do darmowej dostawy, opลaฤ koszt ponownej wysyลki.
Zwroty
- Jeลli z jakiegokolwiek powodu uznasz, ลผe chcesz zwrรณciฤ Produkt zakupiony w naszym Sklepie โ moลผesz to zrobiฤ w ciฤ gu 14 dni od otrzymania przesyลki z towarem. Nie musisz nam mรณwiฤ, dlaczego zdecydowaลaล/zdecydowaลeล siฤ na zwrot, ale moลผesz to zrobiฤ. Bฤdziemy wdziฤczni za tฤ informacjฤ.
- Wyลlij na adres: sklep@allegoria.pl e-mail z tematem ZWROT i numerem zamรณwienia.
- Jeลผeli chcesz dokonaฤ wymiany towaru, wystarczy dokonaฤ nowego zakupu, a nastฤpnie odesลaฤ poprzednie zamรณwienie, bez koniecznoลci wypeลniania formularza.
- Produkt, ktรณry chcesz zwrรณciฤ spakuj starannie, najlepiej w oryginalne opakowanie i odeลlij go do nas do paczkomatu KRA245M lub na adres: ul. Rozdroลผe 17/27, 30-333 Krakรณw.
- Waลผne! Przyjmujemy wyลฤ cznie zwroty towarรณw nieuszkodzonych i nieuลผywanych, posiadajฤ ce wszystkie oryginalne metki i inne oznaczenia.
- Waลผne! Towar odsyลasz do nas na wลasny koszt โ nie przyjmujemy przesyลek za pobraniem!
- Pieniฤ dze za zwrรณcony towar oddamy Ci w ciฤ gu nie wiฤcej niลผ 14 dni od przyjฤcia przesyลki ze zwrotem.
- Prawo zwrotu towaru w terminie czternastodniowym przysลuguje wyลฤ cznie Konsumentom i Przedsiฤbiorcom indywidualnym. Jeลli kupujesz nasz Produkt na uลผytek firmowy โ nie bฤdziesz mogลa/mรณgล skorzystaฤ z prawa do zwrotu w terminie 14 dni.
- Uwaga: jeลผeli dokonujesz czฤลciowego zwrotu zamรณwionych produktรณw i pozostaลe zamรณwienie nie speลnia warunkรณw uzyskanych uprzednio promocji (np. darmowej wysyลki bฤ dลบ zniลผki procentowej), wtedy kwota zwrotu zostanie pomniejszona o utracone promocje.
Reklamacje
Towar wadliwy lub uszkodzony
- Jeลli zakupiony w naszym Sklepie Produkt jest wadliwy lub uszkodzony poinformuj nas o tym bezzwลocznie, abyลmy mogli wdroลผyฤ procedurฤ reklamacyjnฤ . Procedowanie Twojej reklamacji bฤdzie znacznie szybsze jeลli dokลadnie opiszesz wadฤ lub uszkodzenie, ktรณrymi obarczony jest produkt, sfotografujesz uszkodzenie lub wadฤ i wszystkie te informacje przeลlesz do nas wraz ze zgลoszeniem na adres: reklamacje@allegoria.pl.
- Odeลlij reklamowany produkt na nasz adres: ul. Rozdroลผe 17/27, 30-333 Krakรณw.
- Zajmiemy siฤ Twoim zgลoszeniem reklamacyjnym natychmiast po otrzymaniu przesyลki z reklamowanym Produktem i w terminie nie dลuลผszym niลผ 14 dni rozpatrzymy Twojฤ reklamacjฤ.
Przesyลka uszkodzona lub niekompletna
- Jeลli przesyลkฤ dostarczyล Ci kurier โ spisz w jego obecnoลci protokรณล szkody, a potem zgลoล reklamacjฤ jak w pkt. A.
- Jeลli paczkฤ odbierasz z paczkomatu i stwierdzisz uszkodzenie przesyลki โ skorzystaj z moลผliwoลci reklamacji w momencie odbioru przesyลki. Zgลoล reklamacjฤ i ponownie umieลฤ przesyลkฤ w paczkomacie, a nastฤpnie postฤpuj zgodnie ze wskazรณwkami w pkt. A.
- Jeลli odbierasz jฤ w punkcie odbioru (Poczta Polska, Orlen, ลปabka, Ruch) โ na miejscu, w obecnoลci osoby wydajฤ cej Ci paczkฤ spisz protokรณล reklamacyjny z opisem uszkodzeล.
ยง10. Prawo odstฤ pienia od umowy
- Klientowi bฤdฤ cemu Konsumentem przysลuguje prawo od odstฤ pienia od Umowy, na zasadach wskazanych w art. 22(1) Kodeksu cywilnego.
- Konsument moลผe w terminie 14 dni odstฤ piฤ od Umowy Sprzedaลผy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu okreลlonego w ust. 1 rozpoczyna siฤ od dostarczenia Produktu Konsumentowi
- Konsument moลผe odstฤ piฤ od Umowy, skลadajฤ c Sprzedawcy oลwiadczenie o odstฤ pieniu od Umowy na formularzu udostฤpnionym przez Sprzedawcฤ. Oลwiadczenie o odstฤ pieniu od Umowy naleลผy wysลaฤ na adres mailowy Sprzedawcy: reklamacje@allegoria.pl
- Oลwiadczenie o odstฤ pieniu zลoลผone po terminie, o ktรณrym mowa w ยง10 pkt. 2 nie wywoลuje skutkรณw prawnych.
- Skutki odstฤ
pienia od Umowy:
- W przypadku podjฤcia decyzji o odstฤ pieniu od umowy, Konsument niezwลocznie powinien odesลaฤ Produkt โ naleลผycie zapakowany โ na adres Sprzedawcy: ul. Narvik 66, 30-436 Krakรณw. Koszty zwrotu towaru sฤ pokrywane przez Klienta.
- Zwracane Produkty powinny byฤ kompletne i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku zwrotu towarรณw wchodzฤ cych w skลad zestawรณw konieczny jest zwrot caลego kompletnego zestawu. Produkty powinny byฤ zwrรณcone w stanie niezmienionym, chyba, ลผe zmiana byลa konieczna w granicach zwykลego zarzฤ du, tj. Konsument powinien postฤpowaฤ z towarem majฤ c na uwadze koniecznoลฤ jego ewentualnego, pรณลบniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialnoลฤ za zmniejszenie wartoลci Produktu bฤdฤ ce wynikiem korzystania z niego w sposรณb wykraczajฤ cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Sprzedawca dokona zwrotu naleลผnoลci wpลaconych przez Konsumenta na rzecz Sklepu nie pรณลบniej niลผ w terminie 14 dni. Co do sposobu, zwrot pลatnoลci nastฤ pi przy uลผyciu takiej samej formy pลatnoลci, jaka zostaลa uลผyta w pierwotnej transakcji. W przypadku zamรณwienia z pลatnoลciฤ za pobraniem wykonanie przelewu nastฤ pi na wskazany przez Zamawiajฤ cego rachunek bankowy.
- Sprzedawca moลผe wstrzymaฤ siฤ ze zwrotem pลatnoลci do czasu otrzymania zwracanego Produktu.
- Jeลผeli zwrรณcony przez Konsumenta Produkt jest niekompletny, bฤ dลบ nosi ลlady uลผytkowania, wykraczajฤ ce poza zwykลy zarzฤ d rzeczฤ , Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjฤcia przesyลki, lub do obniลผenia zwracanej kwoty o rรณwnowartoลฤ szkody.
- Sprzedawca oลwiadcza, ลผe prawo do odstฤ pienia nie przysลuguje w odniesieniu do umรณw ujฤtych w art. 38 ustawy z 30.05.2014 r. โ o prawach konsumenta.
- Zawierajฤ c umowฤ Kupujฤ cy potwierdza, iลผ zapoznaล siฤ z treลciฤ niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iลผ zostaล zawiadomiony o prawie odstฤ pienia od zawartej umowy sprzedaลผy w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru
ยง11. Reklamacja i gwarancja
- Podstawa i zakres odpowiedzialnoลci Sprzedawcy wobec Klienta, z tytuลu niezgodnoลci Produktu z Umowฤ sฤ okreลlone powszechnie obowiฤ zujฤ cymi przepisami prawa oraz poniลผszymi postanowieniami Regulaminu.
- Umowฤ Sprzedaลผy objฤte sฤ nowe Produkty.
- Sprzedawca jest obowiฤ zany dostarczyฤ Klientowi Produkt wolny od wad.
- W przypadku wystฤ pienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient rozumiany jako Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczฤ ce rฤkojmi w kodeksie cywilnym. Produkt, ktรณry nosi znamiona nieprawidลowego lub niezgodnego z przeznaczeniem uลผytkowania albo Produkt uszkodzony mechanicznie nie podlega rฤkojmi. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady spowodowane okolicznoลciami, ktรณre wystฤ piฤ po dostawie Produktu w przypadku, gdy taka wada spowodowana jest okolicznoลciami, na ktรณre Sprzedawca nie miaล wpลywu, a w szczegรณlnoลci w razie dokonania przez Klienta lub nieupowaลผnione osoby trzecie, bez zgody Sprzedawcy, naprawy lub zmian konstrukcyjnych przedmiotu sprzedaลผy, niewลaลciwego zastosowania, eksploatacji, obsลugi, skลadowania Produktu; nieprawidลowego montaลผu przez Klienta lub osoby trzecie; dziaลania czynnikรณw zewnฤtrznych, na ktรณre Sprzedawca nie ma wpลywu; przekroczenia parametrรณw technicznych zalecanych przez Sprzedajฤ cego i Producenta.
- Jeลผeli Klientem jest Przedsiฤbiorca, na podstawie art. 558 ยง 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialnoลฤ Sprzedawcy z tytuลu rฤkojmi za wady Produktu zostaje wyลฤ czona.
- W przypadku skierowania reklamacji do Sprzedajฤ
cego, Kupujฤ
cy powinien przesลaฤ informacje o tym fakcie listownie na adres:ul. Egeniusza Romera 18,
30-212 Krakรณw lub poprzez e-mail na adres: reklamacje@allegoria.pl. W zgลoszeniu naleลผy wskazaฤ wadฤ Produktu, oraz โ jeลผeli jest to moลผliwe โ udokumentowaฤ rzeczonฤ wadฤ, wskazaฤ datฤ stwierdzenia wady oraz okreลliฤ ลผฤ danie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodnoลci z umowฤ zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego - Sprzedawca ustosunkuje siฤ do ลผฤ dania reklamacyjnego niezwลocznie, nie pรณลบniej niลผ w terminie 14 dni, a jeลli nie zrobi tego w tym terminie, ลผฤ danie Klienta uwaลผa siฤ za uzasadnione.
- Produkty odsyลane w ramach procedury reklamacyjnej naleลผy odesลaฤ na adres podany w ยง3 niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca podejmuje dziaลania w celu zapewnienia w peลni poprawnego dziaลania Sklepu internetowego, w tym zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiฤ zuje siฤ usunฤ ฤ w rozsฤ dnym terminie wszelkie nieprawidลowoลci zgลoszone przez Klientรณw.
- Klient moลผe powiadomiฤ Sprzedawcฤ o wszelkich nieprawidลowoลciach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego. Nieprawidลowoลci zwiฤ zane z funkcjonowaniem Sklepu naleลผy zgลaszaฤ drogฤ elektronicznฤ na adres: reklamacje@allegoria.pl
- W reklamacji dotyczฤ cej nieprawidลowoลci zwiฤ zanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego naleลผy wskazaฤ rodzaj i datฤ wystฤ pienia nieprawidลowoลci.
- Reklamacje oraz ewentualny zwrot Produktu przez Przedsiฤbiorcฤ podlegajฤ ลciลle warunkom okreลlonym przez Producenta i sฤ kaลผdorazowo uzgadniane. Sprzedawca w takim przypadku jedynie poลredniczy w ustaleniach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoลci wobec Klienta bฤdฤ cego Przedsiฤbiorcฤ za niewykonanie lub nienaleลผyte wykonanie zobowiฤ zaล wynikajฤ cych z Umowy Sprzedaลผy o ile niewykonanie lub nienaleลผyte wykonanie spowodowane byลo okolicznoลciami, na ktรณre Sklep Internetowy nie miaล wpลywu mimo zachowania naleลผytej starannoลci (siลa wyลผsza).