NASZA FIRMA
Skąd wzięła się nazwa Waszego sklepu?
Wyjątkowo uchylimy rąbka tajemnicy! Nazwa naszego sklepu to słowo „alegoria” pisane przez podwójne „l”.
Jak mogę przekazać opinię o Waszej firmie?
Jeżeli jesteś zadowolony z naszych usług, wciśnij jeden. W przeciwnym razie wybierz gwiazdkę, osiem, pięć, cztery, dziewięć, ukośnik i potwierdź przez krzyżyk.
Jak radzicie sobie z całym tym hejtem w Internecie?
To dla nas prawdziwe wyzwanie oraz ciężka praca. W dobrym dniu jesteśmy w stanie napisać nawet kilkaset ziejących nienawiścią komentarzy. Nie atakujemy jednak nigdy kobiet w ciąży i dzieci – chyba że osiągną jakiś widoczny sukces.
ZAMÓWIENIE
Otrzymałem złe zamówienie, co teraz?
Teraz przeprowadzimy skrupulatne wewnętrzne śledztwo, a następnie osoba odpowiedzialna za pomyłkę zostanie rozstrzelana na dziedzińcu
firmy. W ramach rekompensaty otrzymasz zdjęcia (w wysokiej rozdzielczości) oraz krótkie video z publicznej egzekucji.
Zdarza się, że koszulki mają lekki zapach farby drukarskiej. Jak szybko od tego umrę w męczarniach?
Bez paniki! Na trzy tysiące zrealizowanych zamówień zmarły od tego w męczarniach zaledwie dwie, góra trzy osoby, przy czym jedna miała zdiagnozowane choroby współistniejące.
Wysłaliście zły rozmiar koszulki, co mam zrobić?
Żaden problem, wystarczy trochę schudnąć albo przytyć! Ciesz się, że nie musisz zmieniać płci – jak niektórzy nasi klienci. Przy pomyłce o 2 rozmiary otrzymasz od nas bezpłatnie odpowiedni program dietetyczny Anny Lewandowskiej.
ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę dokonać zwrotu towaru?
Oczywiście. Dla Twojej wygody zwrotu możesz dokonać osobiście w siedzibie firmy na polu namiotowym w okolicach Giżycka. Mamy
nieregularne godziny otwarcia, ale podajemy je dzień wcześniej w naszych serwisach społecznościowych.