FAQ

MOJE ZAMÓWIENIE

Jak mam złożyć zamówienie?

Na stronie Sklepu znajdź produkt, który Ci się podoba i dodaj go do koszyka. Następnie poszukaj kolejnego produktu i ten także dodaj do koszyka. Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących Cię produktów, znajdź w prawym górnym rogu strony ikonę „ Mój koszyk” i kliknij ją. Zobaczysz zawartość swojego koszyka, czyli wszystkie przedmioty, które w nim umieściłeś. Kliknij przycisk „ Złóż zamówienie” i dalej postępuj według wskazówek na ekranie.

Jak mam znaleźć numer zamówienia?

Jeśli masz konto „Allegoria.pl” po prostu zaloguj się i wybierz „Moje zamówienia” z rozwijanego menu pod swoim imieniem i nazwiskiem. Tam znajdziesz numer zamówienia! Jeśli nie założyłeś konta, nie martw się! Możesz je utworzyć w dowolnym momencie, korzystając z tego samego adresu e-mail, którego użyto do złożenia zamówienia.
Pamiętaj, że zawsze wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail, którego użyto do dokonania zakupu. Sprawdź proszę wszystkie skrzynki odbiorcze, ponieważ taka wiadomość może trafić do folderu spamu!

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli złożyłeś/złożyłaś zamówienie w godzinach pracy naszego biura tj. między 9.00 a 16.00 skontaktuj się z nami w ciągu godziny od złożenia zamówienia, a my postaramy się wprowadzić zmianę adresu dostawy przed przygotowaniem wysyłki. Pamiętaj proszę, że robimy wiele, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, dlatego nie zawsze będziemy w stanie wprowadzić zmiany. Ale zawsze będziemy się starać. Po wysłaniu zamówienia przez Allegoria.pl nie możemy już zmienić adresu dostawy.

Czy mogę anulować lub zaktualizować moje zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany skontaktuj się z nami w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Pamiętaj proszę, że ponieważ nasz zespół ciężko pracuje, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, możemy nie być w stanie anulować lub zaktualizować Twojego zamówienia na żądanie.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli masz konto Allegoria.pl – zaloguj się na nie i wybierz „Moje zamówienia”, aby sprawdzić status* zamówienia. Gdy Twoje zamówienie zostanie za-pakowane i jest gotowe do wysyłki, otrzymasz e-mailem numer przesyłki, dzięki któremu można śledzić przesyłkę w drodze do Ciebie.

Status – jak mam rozumieć te komunikaty?

Już wyjaśniamy:

  • „W przygotowaniu” – Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. Jeśli wszystkie produkty w Twoim zamówieniu są dostępne w magazynie, typowy czas realizacji to 2 dni robocze!
  • „Zrealizowane” – Twoje zamówienie zostało spakowane i jest w drodze do Ciebie.
Nie masz konta?

Bez obaw! Nadal możesz utworzyć konto, korzystając z tego samego adresu e-mail, którego użyto do złożenia zamówienia. Po założeniu konta postępuj jak wyżej.

DOSTAWA

Jaka jest opłata za dostawę zakupionego towaru?

Koszt dostawy towaru zamówionego w naszym Sklepie zależy od wybranej metody dostawy i jest każdorazowo widoczny przy składaniu zamówienia. Jego wysokość zależy wyłącznie od stawek przewoźników.

Jaki jest termin dostawy?

Szacunkowa data wysyłki zostanie wskazana na stronie produktu nad przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”. Ta data zostanie również wskazana przy składaniu zamówienia. Standardowo wysyłamy zamówienia w ciągu 2 dni roboczych. Gdyby czas przygotowania zamówienia miał się wydłużyć – niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.

Pamiętaj proszę, że czasem, zwłaszcza w okresie świąteczno-noworocznym, trzeba trochę dłużej poczekać na przesyłkę.

Nie zapominaj, że każdorazowo po przygotowaniu zamówienia do wysyłki wyślemy Ci numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie w drodze do Ciebie.

PŁATNOŚCI

Jak mogę opłacić zamówienie?

Za zakupy w naszym Sklepie możesz zapłacić na trzy sposoby:

  • przelewem bankowym – numer konta do przelewu znajdziesz w potwierdzeniu Zamówienia, które wyślemy Ci (potwierdzenie, nie zamówienia) na Twój adres mailowy. Znajdziesz ten numer także na naszej stronie w zakładce „Kontakt”,
  • elektronicznie, za pośrednictwem serwisu Paynow,
  • za pobraniem. Jeśli wybierzesz tę opcję – całą kwotę za zamówienie wpłacisz kurierowi, który dostarczy Ci przesyłkę.

ZAWARTOŚĆ

Ratunku, koszulki mają lekki zapach farby drukarskiej, czy mogę od tego umrzeć w męczarniach?

Don’t panic! Na kilkanaście tysięcy zrealizowanych zamówień, tylko 2 osoby z tego powodu zmarły, przy czym jedna miała choroby współtowarzyszące.

A tak poważnie: koszulki drukujemy najczęściej metodą sitodruku, w tym także tzw. wywabem. To oznacza konieczność użycia środków chemicznych, aby zapewnić trwałość oraz precyzję nadruku. Subtelny zapach farby drukarskiej zniknie bezpowrotnie po pierwszym praniu, możliwe, że jeszcze będziesz za nim tęsknić.

W paczce znalazły się bonusy, co mam zrobić, gdzie to zgłosić?

Spokojnie, to oznacza, że przesyłka zawierała dla Ciebie prezent. Staramy się dopieszczać naszych klientów, szczególnie jeżeli mogliby skorzystać z promocji, która umknęła ich uwagi. Wszelkie wątpliwości w tym zakresie rozstrzygamy na Twoją korzyść!

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem możesz zmienić zdanie i zwrócić zakupiony towar. Jeśli zdecydujesz się odesłać zakup do Sklepu należy nas o tym poinformować przez wysłanie wiadomości na adres: reklamacje@allegoria.pl. Następnie należy zwracany Produkt starannie zapakować i odesłać go do nas na adres: ul. Narvik 66, 30-436 Kraków Kraków. Zwracane produkty nie mogą nosić śladu użycia lub uszkodzenia. Muszą być w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi oznaczeniami, metkami itp.

Czy mogę odesłać zakupiony towar na koszt Sklepu?

Niestety, musimy Cię poinformować, że zwrot towaru do Sklepu odbywa się na koszt Kupującego, czyli Twój.

Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest wadliwy lub otrzymałem niewłaściwe zamówienie?

Po pierwsze, przyjmij nasze przeprosiny! A potem prześlij numeru zamówienia, opis wady i zdjęcia wadliwego towaru na adres: reklamacje@allegoria.pl. Zajmiemy się tą sprawą natychmiast i z przyjemnością rozwiążemy ten problem!

Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest wadliwy lub otrzymałem niewłaściwe zamówienie?

Zwykle się nie mylimy, ale widocznie ktoś z nas miał gorszy dzień. Ale Ty nie musisz się niczym przejmować. Powiadom nas o zaistniałej sytuacji tak szybko, jak to możliwe, a my załatwimy resztę.

T-SHIRTY

Gdzie i z jakich materiałów produkowane są T-shirty sprzedawane przez Allegoria.pl?

Nasze T-shirty produkowane są  z materiałów najwyższej jakości. Najczęściej z czystej, wysokogatunkowej bawełny. Nadruki wykonujemy w Polsce, w lokalnych firmach poligraficznych.

Skąd się biorą projekty nadruków na T- shirty?

Korzystamy wyłącznie z projektów, na których użycie mamy zezwolenie. Na pierwszej serii naszych T-shirtów wykorzystaliśmy znakomite rysunki wybitnego artysty Daniela Mroza, jednego z najświetniejszych i najbardziej oryginalnych grafików XX wieku. Daniel Mróz ilustrował m.in. pierwsze wydania wielu powieści Stanisława Lema. Zależy nam na przypomnieniu natchnionej, niezwykłej sztuki tego genialnego grafika. Także kolejne serie będą bazować na projektach wybitnych rysowników.

Jak mam dbać o zakupione w Waszym sklepie T-shirty?

Jak już wspomnieliśmy nasze T-shirty produkujemy z najwyższej jakości tkanin, jednak aby bardzo długo cieszyć się pięknymi koszulkami, należy się stosować do kilku prostych zasad:

  • po pierwsze – prać z podobnymi kolorami w temperaturze nie wyższej niż 40⁰C,
  • po drugie – prać na lewej stronie,
  • po trzecie – nie prasować nadruku.

I to wszystko.

Darmowa wysyłka

od 199 zł bez książek

14 dni na zwrot

możliwość zwrotu zakupów

Szybki kontakt

sklep@allegoria.pl

100% Bezpieczne płatności

szybkie płatności Paynow