MOJE ZAMÓWIENIE
Na stronie Sklepu znajdź produkt, który Ci się podoba i dodaj go do koszyka. Następnie poszukaj kolejnego produktu i ten także dodaj do koszyka. Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących Cię produktów, znajdź w prawym górnym rogu strony ikonę „ Mój koszyk” i kliknij ją. Zobaczysz zawartość swojego koszyka, czyli wszystkie przedmioty, które w nim umieściłeś. Kliknij przycisk „ Złóż zamówienie” i dalej postępuj według wskazówek na ekranie.
Jeśli masz konto „Allegoria.pl” po prostu zaloguj się i wybierz „Moje zamówienia” z rozwijanego menu pod swoim imieniem i nazwiskiem. Tam znajdziesz numer zamówienia! Jeśli nie założyłeś konta, nie martw się! Możesz je utworzyć w dowolnym momencie, korzystając z tego samego adresu e-mail, którego użyto do złożenia zamówienia.
Pamiętaj, że zawsze wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail, którego użyto do dokonania zakupu. Sprawdź proszę wszystkie skrzynki odbiorcze, ponieważ taka wiadomość może trafić do folderu spamu!
Jeśli złożyłeś/złożyłaś zamówienie w godzinach pracy naszego biura tj. między 9.00 a 16.00 skontaktuj się z nami w ciągu godziny od złożenia zamówienia, a my postaramy się wprowadzić zmianę adresu dostawy przed przygotowanie wysyłki. Pamiętaj proszę, że robimy wiele, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, dlatego nie zawsze będziemy w stanie wprowadzić zmiany. Ale zawsze będziemy się starać. Po wysłaniu zamówienia przez Allegoria.pl nie możemy już zmienić adresu dostawy.
Jeśli chcesz anulować lub wprowadzić zmiany w zamówieniu, skontaktuj się z nami w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Pamiętaj proszę, że ponieważ nasz zespół ciężko pracuje, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tak szybko, jak to możliwe, możemy nie być w stanie anulować lub zaktualizować Twojego zamówienia na żądanie.
Jeśli masz konto Allegoria.pl – zaloguj się na nie i wybierz „Moje zamówienia”, aby sprawdzić status* zamówienia. Gdy Twoje zamówienie zostanie zapakowane i jest gotowe do wysyłki, otrzymasz e-mailem numer przesyłki, dzięki któremu można śledzić przesyłkę w drodze do Ciebie.
Już wyjaśniamy:
- „W przygotowaniu” – Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. Jeśli wszystkie produkty w Twoim zamówieniu są dostępne w magazynie, typowy czas realizacji to 2 dni robocze!
- „Wysłane” – Twoje zamówienie zostało spakowane i jest w drodze do Ciebie.
Bez obaw! Nadal możesz utworzyć konto, korzystając z tego samego adresu e-mail, którego użyto do złożenia zamówienia. Po założeniu konta postępuj jak wyżej.
DOSTAWA
Koszt dostawy towaru zamówionego w naszym Sklepie zależy od wybranej metody dostawy i jest każdorazowo widoczny przy składaniu zamówienia. Jego wysokość zależy wyłącznie od stawek przewoźników.
Szacunkowa data wysyłki zostanie wskazana na stronie produktu nad przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”. Ta data zostanie również wskazana przy składaniu zamówienia. Standardowo wysyłamy zamówienia w ciągu 2 dni roboczych. Gdyby czas przygotowania zamówienia miał się wydłużyć – niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.
Pamiętaj proszę, że czasem, zwłaszcza w okresie świąteczno-noworocznym, trzeba trochę dłużej poczekać na przesyłkę.
Nie zapominaj, że każdorazowo po przygotowaniu zamówienia do wysyłki wyślemy Ci numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie w drodze do Ciebie.
PŁATNOŚCI
Za zakupy w naszym Sklepie możesz zapłacić na trzy sposoby:
- przelewem bankowym – numer konta do przelewu znajdziesz w potwierdzeniu Zamówienia, które wyślemy Ci (potwierdzenie, nie zamówienia) na Twój adres mailowy. Znajdziesz ten numer także na naszej stronie w zakładce „Kontakt”,
- elektronicznie, za pośrednictwem serwisy Paynow,
- za pobraniem. Jeśli wybierzesz te opcję – cała kwotę za zamówienie wpłacisz kurierowi, który dostarczy Ci przesyłkę.
ZWROTY I REKLAMACJE
Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem możesz zmienić zdanie i zwrócić zakupiony towar. Jeśli zdecydujesz się odesłać zakup do Sklepu należy nas o tym poinformować przez wysłanie wiadomości na adres: reklamacje@allegoria.pl. Następnie należy zwracany Produkt starannie zapakować i odesłać go do nas na adres: ul. Eugeniusza Romera 18, 30-212 Kraków.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladu użycia lub uszkodzenia. Muszą być w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi oznaczeniami, metkami itp.
Niestety, musimy Cię poinformować, że zwrot towaru do Sklepu odbywa się na koszt Kupującego, czyli Twój.
Po pierwsze, przyjmij nasze przeprosiny! A potem prześlij numeru zamówienia, opis wady i zdjęcia wadliwego towaru na adres reklamacje@allegoria.pl. Zajmiemy się tą sprawą natychmiast i z przyjemnością rozwiążemy ten problem!
Przepraszamy. Zwykle się nie mylimy, ale widocznie ktoś z nas miał gorszy dzień. Ale Ty nie musisz się niczym przejmować. Powiadom nas o zaistniałej sytuacji tak szybko, jak to możliwe, a my załatwimy resztę.
T-SHIRTY
Nasze T-shirty produkowane są z materiałów najwyższej jakości. Najczęściej z czystej, wysokogatunkowej bawełny. Nadruki wykonujemy w Polsce, w lokalnych firmach poligraficznych.
Korzystamy wyłącznie z projektów, na których użycie mamy zezwolenie. Na pierwszej serii naszych T-shirtów wykorzystaliśmy znakomite rysunki wybitnego artysty Daniela Mroza, jednego z najświetniejszych i najbardziej oryginalnych grafików XX wieku. Daniel Mróz ilustrował m.in. pierwsze wydania wielu powieści Stanisława Lema. Zależy nam na przypomnieniu natchnionej, niezwykłej sztuki tego genialnego grafika. Także kolejne serie będą bazować na projektach wybitnych rysowników.
Jak już wspomnieliśmy nasze T-shirty produkujemy z najwyższej jakości tkanin, jednak aby bardzo długo cieszyć się pięknymi koszulkami, należy się stosować do kilku prostych zasad:
- po pierwsze – prać z podobnymi kolorami w temperaturze nie wyższej niż 40⁰C,
- po drugie – prać na lewej stronie,
- po trzecie – nie prasować nadruku.
I to wszystko.